Wat is een dagvaarding?

In de meeste gevallen (70%) komen we met jouw klant tot een oplossing in het minnelijke traject. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is de volgende stap die naar de rechter in het gerechtelijke traject.
Maar is deze stap wel zinvol? Kan jouw klant eigenlijk wel betalen of lopen de kosten voor jou en jouw klant onnodig op? Dit gaan wij onderzoeken. Dat noemen we scoring.

We gebruiken hiervoor onze kennis van meer dan 3,6 miljoen debiteuren. Ook raadplegen wij het Digitaal Beslag Register (DBR) voor lopende beslagen bij jouw klant.
Bij een lage slagingskans sluiten wij het dossier. Zo voorkomen we voor jou en jouw klant onnodige kosten. Bij een positieve scoring is de volgende stap het opstarten van het gerechtelijke traject. We gaan dan voor jou naar de rechter om een vonnis (uitspraak) te halen.

Meer weten over samenwerken met GGN?

Wij vertellen graag meer.

Meer over Online Incasso

Ben je al klant? Log dan direct in bij MijnGGN.

Gratis informatiemail aanvragen

Chat met ons

088-3316678

We zijn op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur