E-commerce

Een klant behouden is winstgevender dan nieuwe klanten werven. Maar hoe ga je om met klanten die niet of slecht betalen? Je wilt dat die openstaande factuur betaald wordt, maar je wilt die zorgvuldig opgebouwde relatie met je klant niet verliezen. Wij zijn een verlengstuk van jouw organisatie. Jij krijgt je geld, jouw klant een persoonlijke en positieve benadering.

Samenwerken met GGN?

Neem contact op met Monique. Zij is expert binnen jouw branche en vertelt graag meer over onze dienstverlening.

Positieve klantbeleving

Deze persoonlijke aanpak sluit naadloos aan op de klantreis die jij per type klant voor ogen hebt. Jij krijgt je geld, en jouw klant voelt zich gehoord en geholpen. Door deze positieve ervaring wil jouw klant graag klant bij jou blijven.

Persoonlijke benadering

Iedere klant is anders en benaderen we ook anders voor een optimaal resultaat. Wij hebben een database met de gegevens van ruim 3,6 miljoen mensen met betalingsachterstanden. 90 tot 95 procent van jouw klanten kennen we al. Met deze gegevens hebben wij persona’s ontwikkeld. Met voor ieder klanttype een andere aanpak. Soms is een strenge toon nodig, veel vaker een helpende hand.

Hulp op maat

Soms maakt een beetje hulp al een groot verschil. Wij zorgen dat jouw klanten in actie komen. Dit doen we in samenwerking met verschillende partners. We koppelen jouw klant bijvoorbeeld aan een buddy via de schuldenapp fiKks. Of helpen met werkbemiddeling via uitzendbureau Timing. Ook verwijzen wij jouw klant waar nodig door naar hulpinstanties.

Efficiënt, maar menselijk incassotraject

De verhalen uit de praktijk van GGN gaan altijd over betalen, over geld. Maar als je verder kijkt,
gaan ze vooral over mensen. Wij zijn een verlengstuk van jouw organisatie en zoeken altijd naar een balans tussen financieel en sociaal rendement. We proberen zoveel mogelijk tot een oplossing te komen zonder tussenkomst van een rechter. Dat scheelt jou en jouw klant onnodige kosten en tijd.

Onze diensten voor jouw branche

Interessant voor jou

Wij investeren continu in innovatie en samenwerking om onze dienstverlening te versterken. In onze artikelen, persberichten en blogs lees je hoe we dat doen.

Bekijk alle artikelen