De oplossing voor onbetaalde facturen.

Je hebt een product of dienst geleverd maar de betaling blijft uit. Zelf heb je er alles aangedaan en de volgende stap is hulp inschakelen. Wij kunnen je helpen met onze online oplossing. Jij uploadt je facturen en wij doen de rest. Jouw kosten zijn maximaal 35 euro.

Meteen aan de slag?

Direct online incasso starten

  • Eenvoudig online je facturen uploaden
  • Maximale kosten voor jou: 35 euro
  • Incasseren met respect voor jouw klant

Zo gaan we te werk

Het incassotraject

incassotraject_mobiel_v2_backup Created with Sketch. We beginnen met een minnelijke fase (duur: 3 weken) Als de totale vordering (de factuur plus de kosten) lager is dan €100 sluiten we het dossier. Jouw kosten zijn dan maximaal €25 (excl. kosten voor externe partijen). W e sluiten het dossier We sluiten het dossier om onnodige kosten te voorkomen. Jouw kosten zijn maximaal €25 (excl. ongeveer €10 kosten voor externe partijen). We sluiten het dossier LAGE KANS Afhankelijk van het nog openstaande bedrag nemen we vervolgstappen. Via onze database van meer dan 3,8 miljoen klanten bepalen we de slagingskans van een gerechtelijke procedure. We bepalen dus of het zinvol is om de stap naar de rechter te maken en leggen het advies voor aan jou. Je maakt zelf de keuze om wel of niet deze Meer informatie over het gerechtelijke traject. Gratis scoring & advies Op basis van onze kennis over het betaalgedrag van 3,6 miljoen klanten kiezen wij welk aanmaningstraject het beste bij jouw klant past. We benaderen je klant via een brief, telefoon en/of e- mail. A anmanen 70% 30% In 70% van gevallen is dit het einde van het traject. Je klant heeft de gehele vordering betaald; de factuur plus onze kosten. Jouw kosten zijn dan €0. Alles is betaald Is je klant een particulier of met zijn privé-vermogen aansprakelijk? We versturen eerst een WIK (Wet Incasso Kosten) brief. Deze is wettelijk verplicht. Je klant krijgt hiermee 14 dagen de tijd om zonder bijkomende kosten jouw factuur te betalen. Duur: 3 weken Alles is betaald nee ja We sluiten het dossier. Jouw kosten zijn €10. Gedeeltelijk of niet betaald Gedeeltelijk of niet betaald Wij gaan verder.
incassotraject_desktop_v2 Created with Sketch. We beginnen met een (duur: 3 weken) minnelijke fase Op basis van onze kennis over het betaalgedrag van 3,6 miljoen klanten kiezen wij welk aanmaningstraject het beste bij jouw klant past. We benaderen je klant via een brief, telefoon en/of e-mail. Afhankelijk van het nog openstaande bedrag nemen we vervolgstappen. A anmanen Gedeeltelijk of niet betaald 30% In 70% van gevallen is dit het einde van het traject. Je klant heeft de gehele vordering betaald; de factuur plus onze kosten. Jouw kosten zijn dan €0. Alles is betaald 70% Als de totale vordering (de factuur plus de kosten) lager is dan €100 sluiten we het dossier. Jouw kosten zijn dan maximaal €25 (excl. kosten voor externe partijen). We sluiten het dossier. Jouw kosten zijn €10. W e sluiten het dossier Via onze database van meer dan 3,8 miljoen klanten bepalen we de slagingskans van een gerechtelijke procedure. We bepalen dus of het zinvol is om de stap naar de rechter te maken en leggen het advies voor aan jou. Je maakt zelf de keuze om wel of niet deze vervolgstap te zetten. Meer informatie over het gerechtelijke traject. Gratis scoring & advies Alles is betaald Gedeeltelijk of niet betaald LAGE KANS We sluiten het dossier om onnodige kosten te voorkomen. Jouw kosten zijn dan maximaal €25 (excl. ongeveer €10 kosten voor externe partijen). We sluiten het dossier We versturen eerst een WIK (Wet Incasso Kosten) brief. Deze is wettelijk verplicht. Je klant krijgt hiermee 14 dagen de tijd om zonder bijkomende kosten jouw factuur te betalen. Duur: 3 weken Wij gaan verder. Is je klant een particulier of met zijn privé-vermogen aansprakelijk? nee ja

Via je persoonlijke MijnGGN account heb je inzicht in jouw dossiers. Bij wijzigingen houden we je ook via e-mail op de hoogte.

Log in op MijnGGN

Meer weten? Neem contact met ons op.

Wat zijn de kosten?

In 70% van de gevallen incasseren wij jouw onbetaalde factuur in de minnelijke fase. Jouw klant betaalt in dat geval de incassokosten. Wanneer we niet kunnen incasseren zijn de kosten voor jou maximaal 35 euro.

Wij kennen jouw klant

Onze database heeft gegevens van ruim 3,6 miljoen consumenten en bedrijven met betalingsachterstanden. Hierdoor kennen we dus al 90 tot 95 procent van jouw klanten.

We incasseren met respect voor jouw klant

Iedere klant is anders. En daarom benaderen we iedere klant ook anders.  Wij zijn ons ervan bewust dat we een verlengstuk zijn van jouw organisatie en daarom incasseren we met respect voor jouw klant.

Hulp op maat

We stemmen onze aanpak af op de persoon of het bedrijf achter de schuld. We bieden hulp waar mogelijk en zijn streng als het moet. Hiermee behalen we een optimaal resultaat. We werken samen met diverse partners om jouw klant te helpen betalen.

 

Meer weten over online incasso van GGN?

Vraag gratis onze informatiemail aan en wij vertellen je alles over onze werkwijze en de kosten.

Stap naar de rechter? Gratis scoring en advies.

Wanneer betaling in het minnelijke traject uit blijft, kun je overwegen om de stap naar de rechter te maken. GGN heeft als deurwaarderskantoor en incassobureau in één hiervoor de kennis en expertise in huis. Via een scoring bepalen wij of het zinvol is om de stap naar de rechter te maken. Op basis daarvan zullen wij een advies geven. De keuze is vervolgens aan jou om wel of niet door te pakken. Lees hier meer over de gerechtelijk incassotraject.

 

 

Doe de check

Wat kun je verwachten?

  • Binnen 1 werkdag wordt je dossier in behandeling genomen of nemen we contact met je op bij eventuele vragen.
  • Binnen 3 werkdagen ontvang je de inloggegevens van het MijnGGN account.
  • In het MijnGGN account kan je 24/7 de status inzien van het dossier, corresponderen met het klant behandelend team of eventuele nieuwe incasso-opdrachten aanbieden.

 

 

 

 

Veelgestelde vragen.

Lees hier de meest gestelde vragen en de antwoorden.

Samenwerken met GGN?

Wij helpen je graag verder.

Dien direct een opdracht in

Ben je al klant? Log dan direct in bij MijnGGN.

Mail ons

Chat met ons

Je kunt ons ook bellen

We zijn op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur