Welke verdere informatie wordt er van mij verwacht?

Wij nemen het gehele incassotraject voor jou uit handen. Het kan echter zo zijn dat je waardevolle informatie over jouw klant hebt die van belang kan zijn voor het verloop van de incasso-opdracht. Denk hierbij aan: telefoonnummers, e-mailadressen, een rekeningnummer, het bezit van een auto, et cetera. Indien je hierover beschikt kun je deze informatie bij de beschikbare velden of via “overige documenten” via het incassoformulier uploaden.

Nadat wij de incasso-opdracht(en) hebben gestart, ontvang je jouw persoonlijke inloggegevens van MijnGGN. Je kunt op deze wijze eenvoudig met ons contact zoeken. Zo kun je ook in elk dossier via de knop “notitie toevoegen” aanvullende gegevens en documenten achterlaten en betalingsmutaties doorgeven (indien je klant toch aan jouw betaalt).

Toch liever contact opnemen?

Wij helpen je graag verder.

Dien direct een opdracht in

Ben je al klant? Log dan direct in bij MijnGGN.

Mail ons

Chat met ons

088-3316678

We zijn op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur