U heeft een klacht

U bent het inhoudelijk niet eens met een vordering

U kunt hiertegen bezwaar maken via uw persoonlijke pagina op Mijn Incasso. Mocht u nog niet in het bezit zijn van een wachtwoord, dan kunt u op Mijn Incasso een wachtwoord aanvragen.

Uw contactpersoon/zaakbehandelaar

Vanzelfsprekend doen wij ons uiterste best, dag in dag uit. Toch kan het zijn dat u ergens ontevreden over bent. Neemt u in zo’n geval eerst contact op met uw contactpersoon of zaakbehandelaar. Uw op - of aanmerkingen zijn immers ook kansen om onszelf te verbeteren.

Klacht indienen

Wilt u toch een klacht indienen dan kan dit schriftelijk via het (e-mail)adres dat op uw brief vermeld staat. U vindt de gegevens ook onder Contact / Vestigingen.  Vergeet niet uw naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, e-mailadres en ons dossiernummer te vermelden.

Reactietermijn

Binnen uiterlijk 4 werkdagen bevestigen wij u dat we uw klacht hebben ontvangen. In principe ontvangt u binnen 10 dagen na de bevestiging een inhoudelijke reactie, maar in geval van complexe zaken is het mogelijk dat meer tijd nodig is om uw klacht af te handelen. Hier zullen we u dan ook tijdig van op de hoogte brengen.

Opmerkingen en suggesties

Uiteraard horen wij het ook graag als u een opmerking of suggestie voor ons heeft. U kunt zich hiermee ook per brief of e-mail wenden tot het behandelend GGN kantoor. De adresgegevens vindt u op onze brief aan u en op deze website onder ‘Contact / Vestigingen’.