VvE

Als VvE-beheerder krijg je soms ook te maken met VvE-leden die niet willen of kunnen betalen. Je wilt dat de VvE-kas gevuld blijft, maar je wilt niemand op kosten jagen. Wij zorgen voor een optimaal rendement zonder hoge aanmanings- en incassokosten. Dat doen we door op tijd en pro-actief in te grijpen.

Samenwerken met GGN?

Neem direct contact op met Aljan de Boer. Aljan is expert binnen jouw branche en helpt je graag verder.

06 – 82 05 9561

LinkedIn

Persoonlijk contact

Uit ervaring weten wij dat persoonlijk contact met een niet betalend VvE-lid het beste werkt. En het bespaart de VvE en de niet-betaler tijd en geld. Wij bellen bijvoorbeeld vlak voor het einde van de betalingstermijn met de huiseigenaar met de betalingsachterstand. Dat werkt vaak beter dan twee weken na het verstrijken van de betalingstermijn een herinnering sturen. En het scheelt aanmanings- en incassokosten.

Speciaal VvE-team

Jij wilt geholpen worden door mensen met kennis en ervaring in jouw branche. Wij hebben een speciaal team dat zich alleen maar bezighoudt met VvE-invorderingen. Dit team wordt ondersteund door juristen die gespecialiseerd zijn in appartementsrecht. Jij krijgt bij ons een vast aanspreekpunt.

Landelijk netwerk

Waar jouw klanten ook zitten in Nederland, wij kunnen je helpen. Jij maakt gebruik van de lokale kennis van onze ervaren deurwaarders. Zij kennen het gebied en jouw klanten het beste.

Persoonlijke benadering

Iedere klant is anders en benaderen we ook anders voor een optimaal resultaat. Wij hebben een database met de gegevens van ruim 3,6 miljoen mensen met betalingsachterstanden. 90 tot 95 procent van jouw klanten kennen we al. Met deze gegevens hebben wij GGN persona’s ontwikkeld. Met voor ieder klanttype een andere aanpak. Soms is een strenge toon nodig, veel vaker een helpende hand.

Hulp op maat

Soms maakt een beetje hulp al een groot verschil. Wij zorgen dat jouw klanten in actie komen. Dit doen we in samenwerking met verschillende partners. We koppelen jouw klant bijvoorbeeld aan een buddy via de schuldenapp fiKks. Of helpen met werkbemiddeling via uitzendbureau Timing. Ook verwijzen wij jouw klant waar nodig door naar hulpinstanties.

Thuisbezoek

Je kunt ook – als extra dienst – kiezen voor een thuisbezoek. Dat geeft vaak een veel duidelijker beeld van de financiële en sociale situatie van jouw klant. Zo’n persoonlijk bezoek maakt schulden bespreekbaar en we kunnen direct ingrijpen en erger voorkomen. Lees meer over thuisbezoeken

Efficiënt, maar menselijk incassotraject

De verhalen uit de praktijk van GGN gaan altijd over betalen, over geld. Maar als je verder kijkt, gaan ze vooral over mensen. Wij zijn een verlengstuk zijn van jouw organisatie en zoeken altijd naar een balans tussen financieel en sociaal rendement. We proberen zoveel mogelijk tot een oplossing te komen zonder tussenkomst van een rechter. Dat scheelt jou en jouw klant onnodige kosten en tijd.

 

Onze diensten voor jouw branche

  • Minnelijk incasso Oplossen van betalingsachterstanden zonder tussenkomst van de rechter.
  • Thuisbezoek Onze deurwaarder gaat langs bij je klant om te zoeken naar een oplossing.

Interessant voor jou

Wij investeren continu in innovatie en samenwerking om onze dienstverlening te versterken. In onze artikelen, persberichten en blogs lees je hoe we dat doen.

Bekijk alle artikelen