Ik heb een betalingsachterstand, wat nu?

Je hebt een brief van GGN ontvangen over een betalingsachterstand. Dat kan iedereen gebeuren. Toch is het belangrijk dat je snel actie onderneemt om onnodig hoge kosten te voorkomen. Dit doe je door in te loggen op je persoonlijke MijnIncasso account. Je kunt ook direct een betaling doen.

Regel eenvoudig alles online

Log in op je persoonlijke account

Wat kun je doen?

  • Betalingsregeling treffen
  • Direct betalen
  • Je persoonlijke dossier inzien
  • Wijzigingen doorgeven

Waarmee kunnen we je helpen?

Je hebt een brief van GGN ontvangen, wat nu? Je kunt op verschillende manieren jouw betalingsachterstand oplossen:

  • Een betalingsregeling treffen: dit doe je eenvoudig door in te loggen op je persoonlijke MijnIncasso-account of via het online formulier.
  • Direct een betaling doen: je kunt ook direct een betaling doen via een speciale beveiligde pagina.
  • Contact opnemen: heb je vragen of zijn er onduidelijkheden? Neem dan contact met ons op.
  • Jouw gegevens inzien of wijzigen: via jouw persoonlijke MijnIncasso-account heb je inzicht in lopende dossier en kun je wijzigingen aan ons doorgeven.

Heb je vragen? Bekijk onze animatie!

Heb je vragen over de brief van GGN of is iets je niet duidelijk? Misschien helpt deze animatie jou om antwoord te krijgen. In de animatie leggen we het hele proces van incasseren helder en duidelijk voor je uit en benoemen we ook de mogelijke stappen die je kunt nemen.

 

Veelgestelde vragen

Heb je een specifieke vraag die niet met de animatie beantwoord wordt? Kijk dan bij onze veelgestelde vragen. Hier vind je een veelheid van vragen die ons eerder zijn gesteld en waar je mogelijk je antwoord vindt.

Ook vind je hier een begrippenlijst met moeilijke woorden. De ervaring leert ons dat voor veel mensen de noodzakelijke juridische termen lastig te begrijpen zijn. Daarom proberen wij ze voor je te verduidelijken.

Vind je tot slot geen antwoord op jouw specifieke vraag of wil je liever direct contact met een medewerker van GGN. Neem dan contact met ons op via 088 – 331 4500 (maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur) of via onze contactpagina.

Contact opnemen met GGN?

We helpen je graag. Vul het contactformulier in of bel.

088 – 331 4500

maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur