Samenwerking NVM en GGN
gebruik de branchecode NVM voor 20% korting
Niets is zo vervelend als dat je een dienst levert, maar dat de betaling uitblijft. Het verzenden van één of meerdere herinnering(en) heeft niet geholpen en je wilt je op andere zaken kunnen richten. Dan kan je vanaf nu GGN inschakelen.
Heb je een klant die niet betaalt?
Speciaal voor NVM-leden die te maken hebben met niet of slecht betalende klanten, biedt GGN tegen gereduceerd tarief een online totaaloplossing. Als incassobureau én deurwaarder in één regelen we voor jou het hele traject. Online vul je eenvoudig de gegevens van je niet-betalende klant in. Via een beveiligde online-omgeving kan je 24/7 jouw incasso-opdrachten volgen, terwijl onze experts voor je aan het werk zijn.
Jouw voordelen
- In 70% van de gevallen zijn er voor jou geen kosten (jouw debiteur betaalt in dat geval onze kosten)
- In het geval dat er kosten zijn, ontvang je 20% korting op onze online dienstverlening (met de branchecode NVM)
- Direct en eenvoudig je incasso-opdracht(en) online indienen
- 24/7 inzage in je lopende dossiers via jouw persoonlijke klantportaal ‘MijnGGN‘
- De kennis en ervaring van GGN, de grootste incasso- en deurwaardersorganisatie van Nederland
Online incasso bij GGN
Hoe werkt het?
Bekijk wat er gebeurt met jouw onbetaalde rekening als je bij ons een online incasso start. In 3 stappen laten we je het proces zien.
Start een online incasso
Door jou als opdrachtgever
Jij uploadt jouw onbetaalde facturen en wij doen de rest. Gebruik de branchecode NVM voor korting.
Incassotraject
Door GGN
Schuldbewaking
Heeft je klant niet alles betaald en is het dossier er geschikt voor? Dan blijven we je klant regelmatig in de gaten houden. Dat hangt af van de reden van niet betalen en de hoogte van het bedrag.
Extra
Meer uitleg over de kosten en begrippen vind je bij de veelgestelde vragen.
24/7 inzicht in de voortgang
Door jou als opdrachtgever
Vanaf het moment dat je jouw onbetaalde facturen hebt geupload, gaan wij aan de slag. Je hebt dan 24/7 inzicht in al jouw lopende dossiers via jouw persoonlijke MijnGGN-account.
Wat kost het?
In 70% van de gevallen gaat je klant over tot betaling zonder tussenkomst van de rechter. Zelf betaal je dan helemaal niets. In dat geval betaalt je klant namelijk de kosten. In het geval je klant niet over gaat tot betaling, werken wij met een kostenmaximum. Bereken het eenvoudig via onderstaande rekentool.
Wij gaan graag voor jou aan de slag
Via onderstaande knop kom je op ons online incassoformulier. Hier vul je de gegevens in van de niet-betalende klant en vervolgens jouw eigen gegevens. Vergeet hier niet om je branchecode ‘NVM’ in te vullen. Nadat je alle velden hebt ingevuld, klik je op incasso versturen en gaan wij voor je aan de slag!
Uiteraard kan je in een beveiligde omgeving ‘MijnGGN’ je incasso-opdracht(en) volgen.
Na aanmelding op de website ontvangt je:
- een bevestiging van de kortingsafspraken (in de algemene voorwaarden die je accordeert staan namelijk de reguliere tarieven vermeld);
- uiterlijk binnen 3 werkdagen ontvangt je van ons inloggegevens voor ‘MijnGGN’, jouw persoonlijke online portal waar je met ons kunt communiceren. Je kan daar de status van jouw incasso-opdracht inkijken, betalingsmutaties doorgeven en nieuwe incasso-opdrachten indienen. Het invoeren van de branchecode is in ‘MijnGGN’ niet meer nodig.
Heb je nog vragen?
Neem gerust contact op met onze incasso specialisten via 088 – 331 66 78 of de bel-mij-terug-knop. Wij helpen je graag verder.