Hoe gaat GGN om met het coronavirus?

3 minuten | GGN

Net zoals heel Nederland hebben ook wij maatregelen moeten treffen vanwege het coronavirus. Wij krijgen veel vragen van klanten (debiteuren) en opdrachtgevers over de gevolgen van het coronavirus. Onze missie ‘aandacht loont’ is nu meer dan ooit actueel.

Bijzondere situatie

Met alle maatregelen rondom het coronavirus zijn we in een bijzondere en onzekere situatie beland. Een situatie waarbij wij verwachten dat er steeds meer ondernemers en particulieren zijn die betalingsproblemen krijgen. De afgekondigde overheidsmaatregelen zijn er gelukkig op gericht om deze groepen in staat te stellen om aan hun verplichtingen te kunnen blijven voldoen, zodat we met elkaar voorkomen dat de coronacrisis gaat leiden tot een financiële crisis. Het is daarom van belang om de situatie op de voet te blijven volgen.

Bijzondere maatregelen

De gezondheid van onze medewerkers is cruciaal, daarom hebben we een aantal maatregelen genomen:

  • Bijna alle medewerkers werken vanuit huis. Dankzij onze ICT-collega’s zijn zij volledig gefaciliteerd en gewoon bereikbaar via email en (mobiele) telefoon.
  • Onze balies zijn voor bezoekers gesloten. Vanzelfsprekend kunnen betalingen wel gedaan worden bijvoorbeeld via iDEAL of door telefonisch contact met ons te zoeken.
  • Onze deurwaarders hebben een aangepast werkpakket. Intensieve persoonlijke contacten worden gemeden. Zo worden er bijvoorbeeld geen Thuisbezoeken, ontruimingen of beslagen op inboedels en verkoop uitgevoerd.
  • Wel worden er exploten betekend door de deurwaarders. Hierbij houden zij 1,5 meter afstand en mijden zij fysiek contact.
  • Wij zijn goed ingericht om met de huidige situatie om te gaan. Wij zijn voorbereid op eventuele verdergaande maatregelen van de overheid.

Contact

Wij geloven in deze tijd dat persoonlijk contact belangrijker is dan ooit, op aangepaste wijze uiteraard. Wij zullen je actief benaderen, maar vragen ook jou, in geval van vragen, te bellen. Alleen samen komen wij uit deze crisis. Om met de woorden van premier Rutte te eindigen: “Bij alle onzekerheden die er zijn, is één ding volstrekt duidelijk: de opgave waar we voor staan is heel groot en we moeten dit echt met 17 miljoen mensen doen. Samen komen we deze moeilijke periode te boven.”

Je kunt natuurlijk ook contact met ons opnemen via het contactformulier.

Reacties

Jeannet van Laarhoven

Ik wil graag een account aanmaken om zelf te zien wat evt mijn achterstand is, waar kan ik mij aanmelden. dossier nr xxxxxxxx

Emmelie Duchain-Flecken

Beste Jeannet, Wij hebben je verzoek doorgestuurd naar de behandelaar van het dossier. Die zal contact met je opnemen over het inloggen.

Van goor

Hoe zo kunnen we niet inloggen

Emmelie Duchain-Flecken

Beste Van Goor, Er is bij ons geen storing bekend bij het inloggen. Indien je deze toch nog ervaart, dan kan je het beste contact met ons opnemen via de contactpagina (telefoon of contactformulier).

Bianca

Ik heb nog geen iDEAL link gehad voor deze maand, klopt dat?

Emmelie Duchain-Flecken

Beste Bianca, die vraag kunnen wij via deze weg niet beantwoorden. Neem hiervoor contact (telefoon of contactformulier) met ons op via de contactpagina.