GGN en Soleo vergroten klanttevredenheid

Johan Vekemans, COO GGN, Willem Bieshaar, CFO GGN en Jac Vermeer, algemeen directeur Soleo hebben hun handtekening gezet onder een driejarig samenwerkingscontract. Soleo verzorgt voor GGN het eerstelijns klantcontact waarbij de klanttevredenheid en verbetering van de dienstverlening centraal staan.

Het aantal mensen dat moeite heeft om financieel rond te komen stijgt, zeker met de huidige inflatie en stijgende energiekosten. De meeste mensen willen hun rekeningen wel betalen, maar soms lukt dat door financiƫle of sociale omstandigheden minder goed. GGN gelooft in een persoonsgerichte aanpak, net als de medewerkers van Soleo. Door tijdig in contact te komen en hulp op maat te bieden, kunnen we niet alleen schulden innen, maar ook schulden in de toekomst voorkomen.

De eerste samenwerking van GGN en Soleo startte eind 2020 met een pilot voor het actief benaderen van mensen met een betalingsachterstand. Deze succesvolle pilot breidde zich al snel uit met gesprekken over de eerste lijns opvang. Naast kostenbeheersing en een gegarandeerde bereikbaarheid zijn de flexibiliteit en focus op klanttevredenheid die Soleo biedt, voor GGN belangrijk in deze samenwerking.

Aandacht loont, ook in dit partnership. Beide bedrijven werken continu samen aan verbetering van de dienstverlening. De goede kanaalsturing en duidelijke kwaliteitsstandaard van GGN vormt de basis en Soleo denkt mee in het voorkomen van onnodige contacten en bereidt zich voor op een mogelijke stijging in het aantal contacten. We streven beiden naar persoonlijk contact dat echt waarde toevoegt!