Onze aanpak

Jij je geld, je klanten uitzicht op een beter leven

Het is heel vervelend als klanten je niet betalen en betalingsherinneringen niet helpen. Je wilt je klant niet verliezen, maar je moet je eigen rekeningen óók betalen. Wij helpen je. We geven aandacht aan jouw klanten, denken met ze mee over de beste oplossing en helpen ze te betalen. Ook in de toekomst. Zo krijg jij je geld én hou je je klanten.

Persoonlijke aanpak

Je schiet er niets mee op als we jouw klanten dwingen te betalen, zonder te kijken naar hun persoonlijke situatie. Uit ervaring weten wij dat veel debiteuren hun rekeningen dolgraag willen betalen, maar dat soms simpelweg niet kunnen. Dan helpt het niet om streng te zijn. Het helpt wel om samen te zoeken naar oplossingen waar je klanten ook op langere termijn iets aan hebben.

Persoonsgericht incasseren

Lees hier hoe wij effectief incasseren door een persoonsgerichte aanpak.

Manieren waarop we helpen

Soms heeft jouw klant alleen een duwtje in de rug nodig om in actie te komen. Veel vaker heeft hij of zij hulp nodig om schulden op te lossen. Wij bieden altijd hulp op maat en zoeken naar oplossingen waar jouw klant ook in toekomst wat aan heeft.

De juiste hulp bij (beginnende) betalingsproblemen

Als partner van de Nederlandse Schuldhulproute kan GGN nóg beter haar klanten met (beginnende) financiële problemen identificeren en op weg helpen.

 

Wat kunnen wij allemaal doen?

  • We zijn partner van de Nederlandse Schuldhulproute (NSR) en verwijzen via dit platform mensen met betaalproblemen door naar de juiste hulp passend bij hun situatie.
  • Als je klant bijvoorbeeld niets snapt van een betalingsherinnering, leggen we het uit.
  • Als je klant geen overzicht meer heeft over zijn financiën, of graag een stappenplan wil, kunnen we de schuldenapp fiKks aanbieden.
  • En als je klant werkloos is, kunnen we je klant helpen een baan te vinden.
  • Wij sturen jouw klant door naar de gemeente of hulpinstanties.