Over correspondentie met GGN

Lees de veelgestelde vragen aan GGN over correspondentie met GGN. Bijvoorbeeld hoe u een adreswijziging kunt doorgeven of wat u kunt doen als u een brief voor iemand anders heeft ontvangen.

Delen op:

Over correspondentie met GGN

Hoe kan ik contact opnemen met GGN?

U kunt via MijnIncasso alle vorderingen direct online betalen, een betalingsvoorstel en/of een bezwaar indienen.

U kunt ook contact opnemen met een vestiging bij u in de buurt. Vermeld in uw correspondentie altijd het dossier- of mapnummer of kenmerk dat in de brief staat.

Tevens kunt u via het contactformulier of telefonisch contact met ons opnemen. Voor informatie over de organisatie GGN belt u met het hoofdkantoor in Utrecht.

Ik ben verhuisd. Hoe geef ik mijn adreswijziging door?

Als u verhuisd bent, geef dan zo snel mogelijk uw adreswijziging aan ons door. Hoe eerder wij uw nieuwe gegevens hebben, hoe beter.

Ik heb correspondentie ontvangen die niet voor mij bestemd is. Wat nu?

Stuur de envelop ongeopend aan ons terug en vermeld op de envelop dat de geadresseerde niet (meer) op het betreffende adres woont. Kent u het (nieuwe) adres van de geadresseerde? Vermeld dit dan op de envelop. U kunt dit ook telefonisch of per e-mail aan ons doorgeven.

Wat te doen bij een bezwaar of een klacht? U bent het inhoudelijk niet eens met een vordering

U kunt hiertegen bezwaar maken via uw persoonlijke pagina op MijnIncasso. Mocht u nog niet in het bezit zijn van een wachtwoord, dan kunt u op MijnIncasso een wachtwoord aanvragen.

U bent ontevreden over de manier waarop u of uw zaak behandeld wordt

U kunt dan per brief of e-mail contact opnemen met het behandelend GGN kantoor, via het adres dat op uw brief staat vermeld. U vindt de gegevens ook onder ‘Contact / Vestigingen’. Bij het melden van uw klacht verzoeken wij u om de volgende informatie op te nemen:

- uw persoonsgegevens (naam, (e-mail)adres, telefoonnummer);
- uw dossiernummer;
- een bondige beschrijving van uw klacht.

Zodra uw klacht door het GGN kantoor is ontvangen, neemt de leidinggevende van de betreffende afdeling uw klacht in behandeling. U ontvangt binnen vier werkdagen een bevestiging van ontvangst van uw klacht.

Opmerkingen en suggesties

Uiteraard horen wij het ook graag als u een opmerking of suggestie voor ons heeft. U kunt zich hiermee ook per brief of e-mail wenden tot het behandelend GGN kantoor. De adresgegevens vindt u op onze brief aan u en op deze website onder ‘Contact / Vestigingen’.

Staat uw vraag er niet bij?

Heeft u nog vragen en staat uw vraag niet in onze lijst? Neem dan contact op met GGN. Of bekijk op de website onze uitgebreide begrippenlijst met juridische termen en maatregelen. Hier geven we tekst en uitleg over de meest gebruikte uitdrukkingen op het gebied van creditmanagement.