Uniek creditmanagement

GGN biedt alle diensten die nodig zijn om de waarde van klanten tot uitdrukking te brengen in betaalde rekeningen én om die klantwaarde te behouden, te herstellen of te vergroten. GGN adviseert over de inrichting van creditmanagement processen, traint medewerkers en biedt uw organisatie (tijdelijke) ondersteuning.

Voor GGN is iedereen van waarde

De verhalen uit de praktijk van GGN gaan altijd over betalen, over geld. Maar als je verder kijkt, gaan ze vooral ook over mensen. GGN gelooft in een aanpak die mensen in hun waarde laat. In klanten integer en respectvol behandelen. Als onderneming krijgt u zo niet alleen uw geld, maar ook klanten die graag klant blijven. Het resultaat is: maximale klantwaarde.

Als marktleider in full service creditmanagement kunnen wij het gehele traject van acceptatie, facturatie, debiteurenbeheer en incasso voor u uit handen nemen. Ook de inzet van onze gerechtsdeurwaarders hoort daar bij. Bij alles wat wij doen, maken wij effectief gebruik van onze gedetailleerde en branchespecifieke kennis van debiteuren en hun betaalgedrag. Zo kunnen wij ook de waarde van uw toekomstige klanten goed inschatten.

Vanuit die overtuiging hebben wij de volgende missie gedefinieerd:

"Mastering Credit: GGN optimaliseert de kasstroom van haar klanten door, op een maatschappelijk verantwoorde wijze, debiteurenrisico’s te voorkomen en terug te dringen."

Altijd dichtbij

GGN is de grootste creditmanagementorganisatie van Nederland met 15 eigen incasso- en gerechtsdeurwaarderskantoren. Naast deze landelijke dekking beschikt GGN over een uitgebreid netwerk van incassopartners in én buiten Europa. Met zo’n 1.000 professionals waaronder (kandidaat-)gerechtsdeurwaarders, incassospecialisten en een team van juristen staan wij middenin in de maatschappij en kennen de lokale behoeften.
De meerwaarde van onze mensen is hiermee altijd dichtbij.


 

 

Delen op: