Wat is het?

Incasso van GGN is er voor bedrijven en ondernemers die te maken hebben met niet of slecht betalende klanten. Niets is zo vervelend als een goed product of dienst leveren en de betaling blijft uit. U wilt uw klant niet verliezen of de verstandhouding niet beschadigen, maar uw eigen rekeningen moeten óók gewoon betaald worden. Het verzenden van één of meerdere herinnering(en) heeft niet geholpen en u wilt zich op andere zaken kunnen richten. Wat nu?

Incasso van GGN

GGN onderscheidt zich al jaren met een all-in-one oplossing, van laatste herinnering tot aan de deurwaarder. Want wie wil nou twee verschillende partijen inschakelen voor één openstaande factuur? Wij weten precies wat we moeten doen om uw factuur wél betaald te krijgen. Uiteraard met respect voor uw klant en uw portemonnee. Via een beveiligde online-omgeving kunt u 24/7 uw incasso-opdracht volgen.

Incasso van GGN samengevat:

  • Incasso en deurwaardersdiensten in één
  • Snel klant worden en direct online uw incasso-opdracht starten
  • Uw incasso-opdracht eenvoudig volgen via een beveiligde online-omgeving
  • Vooraf duidelijkheid over het incassoproces en uw (maximale) kosten
  • U maakt gebruik van de kennis en ervaring van GGN, de grootste incasso- en deurwaardersorganisatie van Nederland

Meer weten? Bekijk de video

Wat kost het?

De kosten van een incassotraject zijn vooraf vaak moeilijk te bepalen. Dit is namelijk afhankelijk van het openstaande bedrag en welke stappen we allemaal (moeten) nemen in het proces. Met onze rekentool kunt u eenvoudig een indicatie krijgen van uw maximale kosten (excl. BTW) als uw klant niet tot betaling overgaat. Hiermee voorkomt u verrassingen achteraf, wel zo duidelijk!

U betaalt niets als uw klant betaalt

Mocht onverhoopt betaling uitblijven, dan geeft onze rekentool u een reële indicatie van uw maximale kosten bij een incasso-opdracht tot € 25.000. Heeft u een hoger openstaand bedrag, dan kunt u geen gebruik maken van onze rekentool. Natuurlijk kan GGN deze wel gewoon in behandeling nemen. De maximale kosten bestaan uit een vergoeding voor GGN en externe kosten. Hoe verder we het incassoproces ingaan, hoe hoger de kosten worden. Hiernaast zijn deze per fase inzichtelijk gemaakt. Meer weten over wat de fases inhouden? Bekijk dan de uitleg over het incassoproces of kijk op onze veelgestelde vragen (FAQ) pagina. De rekentool houdt geen rekening met BTW, informatiekosten en kosten voor eventuele bijzonderheden (zoals juridische kosten bij bezwaar of aanvullende specialistische maatregelen, die wij in overleg met u nemen).

Vul hier het openstaand bedrag in of verschuif de balk naar het juiste bedrag
Kostenindicatie per fase wanneer uw klant niet betaalt (in €)

Hoe start ik?

stap1

Incasso starten

Online vult u eenvoudig de gegevens van uw niet-betalende klant in. Ook kunt u hier de factuur en overige documenten uploaden.
stap2

Uw gegevens

Via uw KvK-nummer worden uw bedrijfsgegevens geüpload en vult u overige gegevens in. Zo draagt u uw eerste incasso-opdracht over aan GGN.
stap3

GGN gaat aan de slag

Na ontvangst controleren wij uw gegevens en starten direct het incassoproces. U ontvangt een bevestiging en login voor MijnGGN.
stap4

Volgen in MijnGGN

In MijnGGN kunt u uw incasso volgen en wijzigingen aan ons doorgeven. Ook uw volgende incasso-opdrachten kunt u hier indienen.

Wat levert het op?

U bespaart kosten!

GGN heeft de grootste debiteurendatabase van Nederland en achterhaalt daarmee of het zinvol voor u is om verdere stappen te ondernemen. Indien GGN constateert dat verdere stappen niets op zullen leveren, dan beëindigen we het incassotraject om zo onnodige kosten te voorkomen.

U bespaart tijd!

Door uw incassotraject uit handen te geven aan GGN heeft u zelf geen omkijken naar uw onbetaalde factuur. Bovendien hoeft u geen twee verschillende partijen in te schakelen, GGN is incassobureau en deurwaarder in één.

U behoudt een goede relatie met uw klant

GGN gaat op een respectvolle manier met uw klant in gesprek over de betalingsverplichting en dient als een verlengstuk van uw bedrijf. Zo hoeft u zelf uw klant niet lastig te vallen over de openstaande rekening(en).

U heeft 24/7 overzicht

In MijnGGN heeft u een volledig overzicht van al uw incasso-opdrachten. U kunt hier ook betalingsmutaties toevoegen, communiceren met het behandelend team en nieuwe incasso-opdrachten indienen.

Wij helpen u graag verder!


Heeft u een vraag over Incasso van GGN of wenst u meer informatie? Kijk dan eerst of u het antwoord kunt vinden bij de veelgestelde vragen (FAQ). Staat uw vraag er niet bij en wilt u dat wij contact met u opnemen? Klik dan op onderstaande button. Wilt u ons bellen? U kunt onze Commerciële Binnendienst bereiken op telefoonnummer 088-3316678.