Publicaties

Openstaande facturen voorkomen door een goed incassoproces

Natuurlijk vindt u de relatie met uw klant belangrijk en wilt u deze niet op het spel zetten. Maar uw openstaande facturen moeten óók gewoon betaald worden. In eerste instantie probeert u het zelf met uw klant op te lossen, want de stap om een incasso uit handen te geven is best groot. Lees meer....

Meer betaalde rekeningen en minder schulden door digitaal RouteGGN

Deurwaardersorganisatie GGN zet in op digitalisering van dienstverlening en werkprocessen om bedrijven en mensen met schulden beter te bedienen. Lees meer....

Nieuwe uitzending van CreditLab op New Business Radio

Het helpen van mensen met financiële problemen, of zelfs het helpen deze op te lossen staat centraal in een nieuwe uitzending van CreditLab. Hoe? Lees meer....

Timing en GGN helpen mensen met schulden aan het werk!

Succesvolle pilot tussen Timing en GGN: in 3 maanden tijd zijn diverse mensen met schulden weer aan het werk! Lees meer....

Kwartaalbericht GGN, dalende omzet in eerste helft 2018

Het eerste half jaar van 2018 laat zoals verwacht geen goede cijfers zien. De markt voor deurwaarders- en incassodiensten krimpt en tegelijkertijd automatiseren en verbeteren bedrijven en organisaties (onze klanten) hun incassodiensten in hoog tempo. Lees verder.....

GGN JaarVerslag 2017

Lees hier het GGN JaarVerslag 2017 met als thema ‘De toekomst van het incasseren’. Lees verder.....

ADG en GGN gaan het samen fiKKsen!

Op 21 juni -  tijdens het klantevent van GGN - is het startschot gegeven voor een bijzondere samenwerking: GGN en ADG dienstengroep willen samen problematische schulden voorkomen. Lees verder....

- Blog Rinus van Etten -

Droom of werkelijkheid: digitale rechtspraak leidt tot meer betalingen en minder zaken voor rechter. Lees verder....

- PERSBERICHT -
Kwartaalbericht GGN | 2017 positief afgesloten

Het jaar 2017 is mooi afgesloten met een EBITDA boven de € 10 miljoen. Ondanks dat de omzet licht is gedaald, is de winstmarge toegenomen. Lees verder....

- PERSBERICHT -
GGN versterkt marktpositie door overname Invoned

GGN maakt vandaag de overname van Invoned bekend en zet hiermee een grote stap om haar marktpositie verder te verstevigen. Lees verder....

Eens een Tamara altijd een Tamara?

Regelmatig wordt ons gevraagd of de persona van een debiteur ook kan veranderen! Daar doen we binnen de afdeling Advanced Analytics periodiek onderzoek naar middels een zogenaamde “Quo Vadis” analyse. Lees verder....

GGN 3e en 137e plek in de MT1000!

Prachtig nieuws én mooie mijlpaal: GGN staat op de 3e plaats in de categorie creditmanagement, factoring & incasso en op de 137ste plaats van 1.000 beste zakelijke dienstverleners in Nederland! Lees verder....

Reactie VCMB-bestuur op recente publicaties over misstanden in het creditmanagement domein

Het bestuur van onze branchevereniging VCMB (Verbond van Credit Management Bedrijven) heeft kennisgenomen van het manifest Maak Nederland Schuldvrij en recente publicaties over misstanden in het creditmanagement domein. Het VCMB vertegenwoordigt als branchevereniging de belangrijkste organisaties die actief zijn in het creditmanagementdomein, zoals GGN. Lees verder....

Interview Laurens Ruster (Advanced Analytics – GGN): “Data-analyse en klantsegmentatie leiden tot betere voorspellingen”

Als je als dienstverlenend bedrijf in credit management serieus genomen wil worden, zal data-analyse daarin een steeds belangrijkere rol spelen. In grondbeginsel gaat het in creditmanagement om de beantwoording van de vraag of klanten kunnen betalen. Vanaf het moment dat er op rekening geleverd is, wordt ook de vraag of de klant (op tijd) wil betalen relevant. Rekening houdend met verschillende kenmerken en eigenschappen van klanten kan de effectiviteit van het incassoproces door middel van segmentering en profilering aanzienlijk verbeterd worden. Bovendien neemt zo de kans op het behoud van de klantrelatie toe. In dit interview spreek ik met Laurens Ruster, Manager Advanced Analytics bij GGN, over de toepassing van advanced analytics en welke invloed dat heeft op de werkzaamheden in de incassopraktijk. Lees verder....

Nederlanders betalen beter in slechte tijden

Nederlanders zijn niet slechter gaan betalen door de economische crisis. In de afgelopen tien jaar betaalden zelfs méér mensen hun rekening op tijd. Ook staan mensen steeds minder vaak rood op hun rekening. Dat blijkt uit een analyse van tien jaar betaalonderzoek in Nederland door gerechtsdeurwaarder- en incasso-organisatie GGN en kenniscentrum Nibud. Lees verder....

Maarten Vader Contact Center Manager van het jaar

Een prestigieuze prijs voor een gedreven manager: Maarten Vader, manager Contact Center bij GGN (gerechtsdeurwaarder- en incasso organisatie) is uitgeroepen tot CCMA Manager of the Year. Hij won de award vanwege zijn visie op klantcontact en zijn verbindende eigenschappen. Lees verder....

'Garanties voor 3,6 miljoen debiteuren'

GGN heeft een database met gegevens van 3,6 miljoen debiteuren: 3 miljoen consumenten en 600.000 bedrijven. 'Veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel', zegt Laurens Ruster, Manager Business Intelligence bij GGN. Lees verder...

Hoe waarborg je je privacy bij (betalings)transacties? 3 tips

Hoe waarborg je je privacy bij (betalings)transacties en voorkom je dat je slachtoffer wordt van fraude? Een probleem wat grote gevolgen kan hebben. Daarom is het belangrijk om altijd een aantal punten in acht te nemen bij (betalings)transacties. Bekijk de 3 tips om je privacy te waarborgen! Lees verder...

Succesvol in gesprek met je Avatar

Vanuit de gedachte dat iedere debiteur anders is, introduceerde GGN vorig jaar de vijf GGNpersona's. Inmiddels horen de Tamara's en Hendrik-Jannen er helemaal bij. Lees verder...