Deurwaarderskantoor

Een deurwaarderskantoor inschakelen is één van de laatste stappen die u neemt, voordat u naar de rechter gaat. Vaak heeft u zelf al verschillende herinneringen gestuurd naar uw debiteur om uw openstaande rekeningen te laten betalen, maar het is nog steeds niet gebeurd. Het kan ook zo zijn dat u al een incassobureau hebt ingeschakeld, maar ook daar is betaling uitgebleven. Na vele waarschuwingen is het dan toch echt tijd om naar de rechter te stappen. Dit is alleen mogelijk door een dagvaarding te laten uitbrengen aan uw debiteur door een gerechtsdeurwaarder.

 

WAT IS EEN DAGVAARDING

Een dagvaarding is een officiële, schriftelijke oproep om voor de rechter te verschijnen. De dagvaarding is het processtuk waarmee de rechtszaak start. De dagvaarding omschrijft uw vordering op uw debiteur en geeft aan welk bewijs u heeft ter onderbouwing van uw vordering. Deze dagvaarding wordt door een deurwaarder waar mogelijk persoonlijk afgegeven aan de debiteur.

 

ANDERE TAKEN DEURWAARDERSKANTOOR

Naast het uitbrengen van een dagvaarding heeft een deurwaarderskantoor meerdere taken. Eén ervan is het nakomen van de uitspraak van de rechter. Dit kan uiteenlopen van beslaglegging op (on)roerende zaken tot ontruimingen van woningen. Ook zorgt de deurwaarder van het deurwaarderskantoor voor het in bewaring geven van goederen en het toezicht houden bij openbare verkopingen.

 

WAAROM KIEZEN VOOR GGN?

Het grote voordeel van GGN is dat het een gerechtsdeurwaarderskantoor en incassobureau in één is. Wie wil nu twéé verschillende partijen inschakelen voor één openstaande factuur? Wij weten precies wat we moeten doen om uw factuur wél betaald te krijgen. Wij gaan met respect om met uw klanten en uw portemonnee. U kunt via een beveiligde online-omgeving 24/7 uw incasso-opdracht volgen, notities achterlaten, betalingsmutaties doorgeven en nieuwe incasso-opdrachten toevoegen. Alles dus makkelijk, snel en overzichtelijk.

 

 

 

 

Hoe start ik?

stap1

Incasso starten

Online vult u eenvoudig de gegevens van uw niet-betalende klant in. Ook kunt u hier de factuur en overige documenten uploaden.
stap2

Uw gegevens

Via uw KvK-nummer worden uw bedrijfsgegevens geüpload en vult u overige gegevens in. Zo draagt u uw eerste incasso-opdracht over aan GGN.
stap3

GGN gaat aan de slag

Na ontvangst controleren wij uw gegevens en starten direct het incassoproces. U ontvangt een bevestiging en login voor MijnGGN.
stap4

Volgen in MijnGGN

In MijnGGN kunt u uw incasso volgen en wijzigingen aan ons doorgeven. Ook uw volgende incasso-opdrachten kunt u hier indienen.