U heeft een zakelijke klacht

U bent ontevreden over de manier waarop u of uw zaak behandeld wordt

Uiteraard betreurt GGN het als een zaak anders loopt dan u van ons gewend bent. Wij horen dan ook graag zo spoedig mogelijk van u als u een klacht heeft.

Waar kunt u uw klacht melden?

Wij verzoeken u om uw klacht te melden bij uw contactpersoon. Graag ontvangen wij uw klacht zo uitgebreid mogelijk, zodat wij deze juist en tijdig in behandeling kunnen nemen. Binnen vier werkdagen na ontvangst van de klacht ontvangt u een bevestiging. De klacht wordt direct opgepakt door uw contactpersoon. GGN streeft ernaar om uw klacht binnen tien werkdagen te hebben afgehandeld. Uiteraard zullen we bij u informeren of de klacht op de juiste wijze is opgelost.

Opmerkingen en suggesties

Uiteraard horen wij het ook graag als u een opmerking of suggestie voor ons heeft. Ook daarvoor kunt u contact opnemen met uw contactpersoon.

 

Delen op: