GGN start tweede Contact Center in Zwolle

Om de dienstverlening verder te optimaliseren start GGN een tweede Contact Center in Zwolle.
 
Digitaal én toch persoonlijk

Na een turbulent jaar bouwt GGN weer aan het versterken van haar organisatie en dienstverlening. Efficiënt, snel en klantgericht zijn daarbij sleutelwoorden.
De toekomst is digitaal dus wat automatisch kan wordt geautomatiseerd, daar waar persoonlijk contact het verschil maakt zijn we er. In het Contact Center staat persoonlijk contact centraal – met name met de klant van onze klanten, de debiteur.

Waarom Zwolle als tweede locatie?
Om versneld op gewenst bezettingsniveau te komen worden de werkzaamheden op twee locaties uitgevoerd, in Tilburg en binnenkort ook Zwolle. Het vinden en inzetten van nog meer goede, nieuwe collega’s in Tilburg alleen verloopt niet snel genoeg. Met als belangrijkste reden dat de regio Tilburg vele call centra heeft en iedereen in dezelfde vijver vist.
Bij het kiezen van een tweede locatie is o.a. gekeken naar voldoende ruimte op de arbeidsmarkt, mogelijkheid tot uniforme aansturing, opleiding en coaching en beschikbare ruimte.
Zwolle bleek aan al deze criteria te voldoen. De werving van personeel gaat medio maart van start.