GGN Experience 2019

Donderdag 13 juni hebben wij het jaarlijkse klantevent net even anders gedaan en omgedoopt tot: GGN Experience. Tijdens deze middag hebben klanten op een laagdrempelige en vooral leuke wijze kennis gemaakt met het vernieuwde GGN.

 
In Rotterdam opende commercieel directeur Kees van den Heuvel de dag waarna het gezelschap zich opsplitste om een drietal sessies te volgen. De kernwaarden diende als leidraad voor de dag.

Tijdens sessie Aandacht nam directeur operations Viola den Hartog samen met toegevoegd gerechtsdeurwaarder Matthijs Brekelmans, toegevoegd gerechtsdeurwaarder Paula Grendelman en actrice Tamara klanten mee in de wereld van de deurwaarder en ervaarden zij hoe je om gaat met een Tamara en een Hendrik-Jan.

Vervolgens met de watertaxi naar de SS Rotterdam voor de sessie Daadkracht waar CLO Rinus van Etten en financieel directeur Willem Bieshaar vertelde over vroeger, nu, een glimp naar de toekomst en Bol.com over de prettige samenwerking met GGN.

In het CreditLab gingen commercieel directeur Kees van den Heuvel en Jeansen Djaoen, bekend van de documentaire Lost Boys, tijdens de sessie Vooruitstrevend een dialoog aan over schuldenproblematiek in Nederland en gaf Jeansen een blik in het leven van iemand met schulden.

De huidige schuldenproblematiek vraagt om een nieuwe aanpak. Bij GGN zien we het als onze missie om problematische schulden te voorkomen. Dit draait om mensen in beweging krijgen. Soms is daarvoor een strenge aanpak nodig, veel vaker een helpende hand. In plaats van mensen dwingen te betalen, willen we ze helpen om te kunnen betalen, nu en in de toekomst. Samen met onze opdrachtgevers zoeken we steeds naar het juiste balans tussen een optimaal sociaal en financieel rendement. Want wij geloven dat aandacht loont.

Onze klanten, collega’s en wij zelf vonden het een zeer geslaagde dag. Iedereen bedankt voor zijn of haar bijdrage en op naar volgend jaar!